Bilety do parków rozrywki

Opinie klientów

Strona:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...

Super sprawnie

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 2 dni

Wszystko ok, natychmiastowa realizacja zamówienia.

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 2 dni

ok

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień

Szybka obsługa, serdecznie polecam!

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Heide-Parku 1 dzień (Soltau, Niemcy)

Bilety do Zoo w Givskud oraz Legolandu bez zarzutów, polecam zakupy poprzez parkmania.pl

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO, Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień

bilety okazały się nieaktywne pomimo tego że termin było dobry. Pracownik legolandu musiał interweniować i udzielił pomocy w dostaniu się do parku rozrywki. Ocena słaba, usługodawca nie zabezpieczył odpowiednio realizacji usługi

Komentarz Parkmania.pl:
Pani Agnieszko,
Jest nam niezmiernie przykro, że Pani bilety nie zadziałały przy wejściu do parku.
W tym przypadku nie mieliśmy jednak szansy wiedzieć, że bilety nie zadziałają bowiem błąd leżał po stronie parku.

Niestety otrzymaliśmy od Legolandu błędne kody kreskowe - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pani biletów. Przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym.

Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.

Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.

Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!

Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień

Polecam!!! Bilety na meila przyszły bardzo szybko!!! Już drugi raz korzystam z biletów do legolandu i nie ma żadnych problemow?

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień

Szybko, sprawnie - 100 % zadowolenia. Bilety tego samego dnia co zamówienie, taniej niż bezpośrednio na stronie parku (5% rabatu) i bez stania w kolejce do kasy. Polecam!

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 1 dzień

Bezproblemowa wymiana vouchera na bilet. Bez zbędnych formalności i stania w kasie. Polecam zakupy w parkmania.pl

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO

Wszystko super. Szybko i sprawnie. Bilety po kilkunastu minutach na mailu. Polecam.

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu - 1 dzień, 1 park

Polecam

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień

Bilety bardzo szybko zostały przesłane na maila, niestety NIE DZIAŁAŁY. Przy wchodzeniu przez bramki pojawiał się komunikat "Check date". Na szczęście obsługa Legolandu wpuściła nas na podstawie daty na bilecie. Najedliśmy się jednak dużo strachu i straciliśmy czas.

Komentarz Parkmania.pl:
Pani Kingo,
cieszymy się, że zakup za naszym pośrednictwem spełnił Pani oczekiwania.
Jest nam niezmiernie przykro, że bilety nie zadziałały przy wejściu do parku.
Niestety stało się to z powodu błędnych kodów kreskowych, jakie otrzymaliśmy w tym sezonie od Legolandu - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pani biletów. Przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym. W tym przypadku nie mieliśmy więc szansy wiedzieć, że bilety nie zadziałają, bowiem błąd leżał po stronie parku.

Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.

Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.

Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!

Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień

Wszystko ok :) Polecam

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu - 2 dni, 2 parki

bardzo szybka i bez problemowa sprzedaż

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Heide-Parku 2 dni (Soltau, Niemcy)

Super!!! Wszystko działa;)

  2 miesiące temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 2 dni

Strona:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...