Bilety do parków rozrywki

Najczęstsze pytania o bilety

  • Jak wygląda wizyta w parkach rozrywki w związku z pandemią koronawirusa?

    W związku z nadzwyczajną sytuacją związaną z koronawirusem przed wizytą w jakimkolwiek parku rozrywki należy zawsze sprawdzić najnowsze informacje odnośnie zasad odwiedzin danego parku na jego oficjalnej stronie internetowej. 

    Tylko na oficjalnej stronie danego parku rozrywki znajdziesz najbardziej aktualne informacje. Parkmania.pl nie odpowiada za zmiany i zasady wprowadzane przez parki.

    Sytuacja związana z pandemią COVID-19 dynamicznie się zmienia, zatem i zasady moga z dnia na dzień ulec zmianie. W niektórych parkach wymagana jest rezerwacja daty wizyty, w innych nie. Są parki rozrywki, które wymagają noszenia maseczek, inne nie. Część atrakcji, pokazów, parad i innych wydarzeń a także przywilejów, które normalnie były w cenie biletu, może zostać tymczasowo anulowana.

    W razie pytań zapraszamy do kontaktu. 

  • Czy bilety wstępu do parków są datowane?

    W sklepie Parkmania.pl możesz w większości przypadków zakupić niedatowane bilety wstępu. Oznacza to, że nie ma na nich nadrukowanej konkretnej daty wejścia. To jak długo dany bilet jest ważny możesz sprawdzić w każdym opisie danego biletu na naszej stronie internetowej.

    Wyjątkiem są bilety: Disneyland Paris Express, Buffalo Bill’s Wild West Dinner Show oraz Disney's Halloween Party. Te bilety wstępu są datowane i tę informację znajdziesz w opisie biletu. Aby je zamówić należy skontaktować się z nami przed zakupem, by sprawdzić dostępność biletów.

    Niektóre bilety (np. niektóre z biletów do Disneylandu w Paryżu) są podzielone na kategorie cenowe, uzależnione od okresu, w którym chcesz odwiedzić park (bilety MINI, MAGIC, SUPER MAGIC). W przypadku tych biletów wstępu, najpierw musisz sprawdzić kalendarz, który umieszczony jest pod opisem biletu by ustalić, który bilet należy zakupić biorąc pod uwagę planowaną datę Waszej wizyty. Pamiętaj, że taki bilet nadal jest niedatowany!

  • Czy darmowy bilet dla dziecka do Legolandu z katalogu LEGO® jest ważny z biletami zakupionymi online?

    Niestety nie, jest to oferta promocyjna i jako taka nie łączy się z zakupem biletów online, nawet na oficjalnej stronie Legolandu. Taka informacja widnieje również w katalogu LEGO®.

    Darmowy bilet z katalogu LEGO® można wykorzystać jedynie w przypadku zakupu innych biletów na miejscu, w kasie parku rozrywki.

    Warto sprawdzić przed wyjazdem, czy opłaca się / czy można skorzystać z darmowego biletu z katalogu. Po pierwsze, w przypadku zakupu reszty biletów w kasie, należy na miejscu stać po nie w kolejce do kasy (w sezonie mogą być długie kolejki). Po drugie kupon upoważniający do darmowego biletu może mieć także ograniczenie wiekowe oraz czasowe, np. jest on dla 1 dziecka w wieku 3-11 lat. Pamiętaj również, że 1 kupon przypada na 1 bilet dla dorosłego zakupiony w kasie.

    W katalogu LEGO®, przy darmowym bilecie, podane są powyższe informacje. Warto je sprawdzić przed zakupem.

  • Czy mogę zamówić w jednym zamówieniu bilety do dwóch różnych parków/atrakcji?

    Niestety nie. I nie wynika to z tego, że nie chcemy Ci ułatwić życia, tylko z tego, że aby móc wysłać Ci niektóre bilety automatycznie "każdy park" musi mieć u nas w systemie oddzielne zamówienie.

    Czyli jeśli planujesz wizytę w paryskim Disneylandzie i chcesz odwiedzić np. dodatkowo Parc Asterix - musisz złożyć dwa oddzielne zamówienia. Zamówienie na Parc Asterix zrealizujemy automatycznie (jak tylko środki wejdą na konto bankowe Parkmania.pl), Disneyland -  w godzinach pracy biura. 

    W przypadku Legoland Billund i Givskud ZOO - również musisz złożyć dwa oddzielne zamówienia. Dobra wiadomość jest taka, że oba będą wysyłane automatycznie!

    Mamy nadzieję, że to drobne uniedogodnienie nie zniechęci Cię do zakupu :-)


  • Czy bilety wstępu są imienne czy na okaziciela?

    Bilety wstępu do Disneylandu, Givskud ZOO, Grevin Wax Museum, Futuroscope, Heide-Park, duńskiego Legolandu są imienne. Kupując bilety musisz podać imiona i nazwiska osób, dla których mamy wystawić bilety. 

    W przypadku Legolandu w Niemczech i Mirabilandii podajesz imię i nazwisko osoby zamawiającej bilet wstępu. Bilety są mimo to na okaziciela. Osoba zamawiająca bilety nie musi być osobą wchodzącą do parku.

    Bilety wstępu do atrakcji Merlina w Berlinie (AquaDom & SEA LIFE Berlin, LEGOLAND® Discovery Centre Berlin, Madame Tussauds Berlin, Berlin Dungeon, Little BIG City Berlin) a także Efteling, Energylandii, Europa-Parku, Gardaland, Majalandu, Parc Asterix, PortAventura World nie wymagają podania imienia i nazwiskaBilety są na okaziciela.

  • Jak mogę zamówić bilety wstępu do parku?

    Procedura zamawiania biletów jest bajecznie prosta i zajmie Ci jedynie chwilę. Wszystko odbywa się przez internet, zatem bilety możesz zakupić z dowolnego miejsca, w którym się znajdujesz. Przez komputer ale i na swoim smartfonie, jak Ci wygodniej!

    Po zamówieniu i opłaceniu biletów dostaniesz je na maila do samodzielnego wydruku.

    Zapoznaj się koniecznie z naszym filmem, objaśniającym jak łatwo dokonać zakupu na Parkmania.pl :-)



    Podsumowując, aby zamówić wybrane bilety do parku rozrywki włóż je do koszyka i postępuj zgodnie z procedurą składania zamówień. Na stronie znajdziesz wszystkie wskazówki, jak krok po kroku dokonać zakupu.

    Prawda, że to proste?

  • Czy w dniu wizyty w parku rozrywki można do niego wielokrotnie wchodzić i wychodzić?

    W większości parków rozrywki w dniu wizyty można do nich wchodzić i wychodzić wielokrotnie. 

    Należy jednak zawsze sprawdzić z obsługą parku, jakie dokładnie zasady obowiązują w konkretnym obiekcie. Zawsze zatrzymaj też bilet do ponownego sprawdzenia.

    Poniżej kilka zasad wchodzenia i wychodzenia z parku:

    W paryskim Disneylandzie wystarczy ponownie zeskanować bilet w bramce wejściowej, by wejść do parku. Trzeba zatem pamiętać, by po pierwszym wejściu do parku nie wyrzucać biletu tylko schować w bezpiecznym miejscu (np. w portfelu), do ponownego użycia w tym samym dniu. 
    W Europa-Parku w Niemczech przy wyjściu obsługa zrobi Wam zdjęcie, abyście ponownie mogli wejść do parku.
    W Givskud ZOO w Danii wymieniając voucher na bilet otrzymasz rachunek. Należy go zachować i okazać przy bramce, by móc ponownie wejść do parku.
    W Heide-Park w Niemczech otrzymamy pieczątkę przy wyjściu z parku.
    W Legolandzie Billund w Danii i w Niemczech otrzymamy pieczątkę przy wyjściu z parku.
    W Mirabilandii także otrzymamy pieczątkę wychodząc z parku.
    W PortAventura w Hiszpanii podobnie, jednak tu należy również powiedzieć obsłudze przed wyjściem, że zamierzamy powrócić.

    Pamiętaj!
    To gość parku jest odpowiedzialny za to, by mieć ze sobą bilet, by powiedzieć, że wychodzi z parku i poprosić np. o wspomnianą pieczątkę. W innym wypadku może być problem z ponownym wejściem.

    Zasada wyjścia i ponowniego wejścia do parku dotyczy danego dnia, w którym odbywa się wizyta w parku.


    *Aktualne informacje dostępne są zawsze na stronie parku. Aby się upewnić co do zasad, należy skontaktować się z obiektem. Parkmania.pl nie ponosi odpowiedzialności za powyższe informacje, które mogą ulec zmianie. 

  • Chcę kupić bilet np. do Hansa-Park, nie widzę go na Waszej stronie. Jakie bilety sprzedajecie?

    Aktualna lista parków, do których sprzedajemy bilety wstępu dostępna jest pod poniższym linkiem: https://www.parkmania.pl/sklep.html

    Staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom i stale powiększamy ofertę biletów do parków rozrywki. Zaglądaj do nas na stronę lub zapisz się na bezpłatny newsletter: https://www.parkmania.pl/rejestracja.html

    Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco z ofertą. Jeśli chcesz aby jakiś park pojawił się w ofercie, napisz do nas na adres: sklep@parkmania.pl

  • Czy mogę zmienić/zmodyfikować imię i nazwisko na bilecie imiennym?

    W przypadku biletów do Disneylandu możesz dokonać zmian do czasu gdy zamówienie nie zmieni statusu 'Przyjęto do realizacji'.

    W celu dokonania zmian napisz do nas na adres: sklep@parkmania.pl. Pamiętaj, by podać ten sam adres e-mail, z którego składałeś zamówienie oraz numer zamówienia. 

    Zamówienie ze statusem 'Przyjęte do realizacji' nie może już zostać zmienione, ponieważ bilety zostały już dla Ciebie wystawione. Biletów wystawionych nie można już modyfikować.

    W przypadku innych biletów imiennych (Givskud ZOO, Grevin Wax Museum, Futuroscope, Heide-Park, duński Legoland), które wysyłane są do Ciebie automatycznie, nie można dokonać zmian, po złożeniu zamówienia. Weź to pod uwagę składając zamówienie.

  • Czy imiona i nazwiska na biletach imiennych pojawiają się z polskimi znakami / znakami diakrytycznymi?

    Najlepiej wpisać imiona i nazwiska w zamówieniu bez używania polskich znaków typu: ą, ę, ż itp.

    Ponadto, jeśli masz niepolskie imię bądź nazwisko lub kupujesz bilety dla obcokrajowca rekomendujemy, by również wpisywać dane bez znaków diakrytycznych (znaki diakrytyczne to np: ü, ö, á, č itp.). Dzięki temu imiona i nazwiska nie pojawiają się z błędnymi znakami na bilecie.

  • Kiedy otrzymam zamówione e-bilety?

    Przykładamy wielką wagę do obsługi klienta.
    Faktyczny czas realizacji zamówienia zależy od:
    → wybranej metody płatności
    → oraz tego czy zamówiłeś bilety wysyłane automatycznie czy nie (informacja poniżej).
    Weź pod uwagę, że bilety ZAWSZE wysyłamy dopiero po tym jak na nasze konto wpłynie za nie płatność.

    BILETY WYSYŁANE AUTOMATYCZNIE
    E-bilety i/lub e-vouchery do poniższych atrakcji wysyłamy do ciebie mailem automatycznie (24h na dobę / 7 dni w tygodniu) jak tylko środki wejdą na konto bankowe Parkmania.pl. Najszybciej możesz otrzymać e-bilety i/lub e-vouchery płacąc za pośrednictwem DOTPAY przelewem elektronicznym (płatności elektroniczne) lub kartą kredytową. Inne płatności mogą trwać dłużej zanim dotrą na nasze konto. 

    Ważne!
    Weź pod uwagę, że czasem nawet przy płatnościach realizowanych za pośrednictwem DOTPAY mogą zdarzyć się opóźnienia w realizacji płatności, niezależne od nas.

    → AquaDom & SEA LIFE Berlin
    → LEGOLAND® Discovery Centre Berlin
    → Madame Tussauds Berlin
    → Berlin Dungeon
    → Little BIG City Berlin
    → Efteling
    → Futuroscope
    → Grevin Museum
    → Heide-Park
    → Gardaland - bilety: Bilet do Gardalandu 1 dzień oraz Gardaland & SEA LIFE Aquarium - 2 dni, 2 obiekty
    → Givskud ZOO
    → LEGOLAND® Billund
    → LEGOLAND® Gunzburg
    → Majaland
    → Parc Asterix


    BILETY NIE WYSYŁANE AUTOMATYCZNIE
    E-bilety i/lub e-vouchery do poniższych atrakcji wysyłamy do Ciebie mailem w godzinach pracy biura, w dni robocze, od poniedziałku do piątku od 09.00 do 17.00, z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy. Najszybciej możesz otrzymać e-bilety i/lub e-vouchery płacąc za pośrednictwem DOTPAY przelewem elektronicznym (płatności elektroniczne) lub kartą kredytową. Inne płatności mogą trwać dłużej zanim dotrą na nasze konto. 

    → Disneyland Paris
    → Energylandii
    → Europa-Park
    → Gardaland - tylko bilet 2-dniowy 
    → Mirabilandia
    → PortAventura World


    Nasza podpowiedź!
    Jeśli zależy Ci na jak najszybszym otrzymaniu e-biletów i/lub e-voucherów koniecznie skontaktuj się z nami mailowo / telefonicznie, a my postaramy się Ci pomóc. Nasi klienci kupują bilety wstępu nawet w dniu wyjazdu i otrzymują je na skrzynkę często już po chwili od złożenia zamówienia (dotyczy wybranych biletów, w przypadku niektórych biletów ważność liczy się od kolejnego dnia, piszemy to zawsze w opisie takiego biletu).

    Zawsze na stronie 'Moje konto' możesz sprawdzić jaki jest status Twojego zamówienia.

  • Jaki jest koszt dostawy biletów?

    E-bilety dostajesz w formie elektronicznej mailem, zatem nie musisz nic płacić za przesyłkę

  • Jakie są sposoby płatności za bilety?

    Parkmania.pl zapewnia dostęp do szybkich i bezpiecznych płatności, których gwarantem jest firma DOTPAY.

    Za e-bilety i/lub e-vouchery możesz zapłacić przelewem elektronicznym, kartą kredytową, Google Pay, blik, e-kartą, na raty, a także przelewem tradycyjnym z Twojego konta bezpośrednio na nasze a także za zaliczeniem pocztowym. Sposób płatności wybierasz podczas składania zamówienia.

    Możesz zapłacić w Złotówkach lub Euro.

    Weź pod uwagę:
    Najszybciej otrzymasz bilety płacąc kartą kredytową lub przelewem elektronicznym (e-przelewem). Dzięki temu, że te płatności realizowane są przez DOTPAY, środki otrzymujemy już po kilku minutach i możemy od razu realizować Twoje zamówienie.

  • Czy mogę zapłacić za bilety w Euro, czy mogę zapłacić w Złotówkach?

    Płatności możesz realizować w Złotówkach jak i w Euro.

    Masz dwie możliwości zapłaty za bilety w Złotówkach oraz w Euro.

    1. Płatność za pośrednictwem Dotpay - w tym przypadku środki wchodzą od razu na nasze konto w Dotpay co oznacza, że szybciej otrzymasz od nas bilety.

    2. Płatność bezpośrednio z Twojego konta (w Euro lub PLN) na nasze konto (w Euro lub PLN) w banku mbank. Podczas realizacji zamówienia podajemy Ci dane naszego rachunku w Euro lub PLN, abyś mógł dokonać zapłaty. 

    WAŻNE! Jeśli planujesz dokonać płatności w Euro na nasze konto weź pod uwagę jeszcze poniższe dwie kwestie:

    1. Płatności w walucie obcej mogą trwać dłużej, zatem przygotuj się na to, że środki możemy otrzymać dopiero po kilku dniach (zazwyczaj jest to 2-4 dni robocze). Poinformujemy Cię mailowo o otrzymaniu płatności. 

    2. Jeśli nie chcesz zapłacić wysokiej prowizji za przelew zrealizuj polecenie przelewu typu SEPA. SEPA (Single Euro Payments Area) to system rozliczeń dla płatności w Euro realizowanych na terenie UE oraz Norwegii, Islandii, Liechtensteinu, Szwajcarii. Wysokość prowizji w przypadku SEPA to zazwyczaj kilka złotych. Sprawdź tę opcję koniecznie w swoim banku.

    Jeśli zależy Ci na czasie - wybierz opcję płatności w Złotówkach lub Euro poprzez Dotpay. 

  • Śpieszy mi się. Jak najszybciej mogę dostać bilety?

    Najszybciej otrzymasz bilety płacąc kartą kredytową lub przelewem elektronicznym (online). Dzięki temu, że te płatności realizowane są przez Dotpay, środki otrzymujemy już po kilku minutach i możemy od razu realizować Twoje zamówienie.

    Jeśli zależy Ci na czasie, zadzwoń do nas lub napisz maila na sklep@parkmania.pl. Postaramy Ci się pomóc. Pracujemy w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

  • Czas realizacji zamówienia...? Godziny pracy biura? O co chodzi?

    Przy biletach podajemy informację, że albo dany bilet jest wysyłany automatycznie albo w godzinach pracy biura.

    Przykładamy wielką wagę do obsługi klienta.
    Faktyczny czas realizacji zamówienia zależy od:
    → wybranej metody płatności
    → oraz tego czy zamówiłeś bilety wysyłane automatycznie czy nie (informacja poniżej).
    Weź pod uwagę, że bilety ZAWSZE wysyłamy dopiero po tym jak na nasze konto wpłynie za nie płatność.

    BILETY WYSYŁANE AUTOMATYCZNIE
    E-bilety i/lub e-vouchery do poniższych atrakcji wysyłamy do ciebie mailem automatycznie (24h na dobę / 7 dni w tygodniu) jak tylko środki wejdą na konto bankowe Parkmania.pl. Najszybciej możesz otrzymać e-bilety i/lub e-vouchery płacąc za pośrednictwem DOTPAY przelewem elektronicznym (płatności elektroniczne) lub kartą kredytową. Inne płatności mogą trwać dłużej zanim dotrą na nasze konto. 

    Ważne!
    Weź pod uwagę, że czasem nawet przy płatnościach realizowanych za pośrednictwem DOTPAY mogą zdarzyć się opóźnienia w realizacji płatności, niezależne od nas.

    → AquaDom & SEA LIFE Berlin
    → LEGOLAND® Discovery Centre Berlin
    → Madame Tussauds Berlin
    → Berlin Dungeon
    → Little BIG City Berlin
    → Efteling
    → Futuroscope
    → Grevin Museum
    → Heide-Park
    → Gardaland - bilety: Bilet do Gardalandu 1 dzień oraz Gardaland & SEA LIFE Aquarium - 2 dni, 2 obiekty 
    → Givskud ZOO
    → LEGOLAND® Billund
    → LEGOLAND® Gunzburg
    → Majaland
    → Parc Asterix


    BILETY NIE WYSYŁANE AUTOMATYCZNIE
    E-bilety i/lub e-vouchery do poniższych atrakcji wysyłamy do Ciebie mailem w godzinach pracy biura, w dni robocze, od poniedziałku do piątku od 09.00 do 17.00, z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy. Najszybciej możesz otrzymać e-bilety i/lub e-vouchery płacąc za pośrednictwem DOTPAY przelewem elektronicznym (płatności elektroniczne) lub kartą kredytową. Inne płatności mogą trwać dłużej zanim dotrą na nasze konto. 

    → Disneyland Paris
    → Energylandii
    → Europa-Park
    → Gardaland - tylko bilet 2-dniowy 
    → Mirabilandia
    → PortAventura World



    Jeśli zależy Ci na czasie (np. stoisz już pod parkiem) koniecznie do nas zadzwoń. Wyślemy Twoje bilety w pierwszej kolejności :)

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Skąd mogę pobrać fakturę?

    W związku z tym, że jesteśmy agentem turystycznym za zakup biletów wstępu do zagranicznych parków rozrywki wystawiamy "Fakturę - procedurę marży dla biur podróży". "Faktura - procedura marży dla biur podróży jest pełnoprawnym dokumentem księgowym". Jeśli chcesz otrzymać "Fakturę - procedurę marży dla biur podróży". zaznacz tę opcję składając zamówienie.

    Fakturę pobierzesz klikając w przycisk "Moje konto" w mailu, który do Ciebie wyślemy, po tym jak złozysz zamówienie. Jeśli jesteś zarejestrowany na Parkmania.pl fakturę za zrealizowane zamówienie znajdziesz zawsze logując się do sekcji Moje konto → Moje zamówienia.

  • Co to jest e-bilet, e-voucher?

    E-bilet to inaczej bilet elektroniczny. Otrzymujesz go jako dokument PDF mailem. Taki bilet musisz samemu wydrukować. Od kilku lat w większości parków honorowany jest bilet wyświetlony na smartfonie (czyli nie trzeba mieć wersji papierowej). Doradzamy jednak, aby zawsze mieć bilet również w wersji wydrukowanej, na wypadek gdyby Twój telefon nie działał w momencie wejścia do parku. W opisie biletu na Parkmania.pl znajdziesz informację, czy można mieć bilet na smartfonie zamiast drukowanego.

    Bilety wstępu do parków rozrywki (gdy je samodzielnie drukujesz) zawsze mają postać kartki formatu A4, nie są to bilety kartonikowe, nie mają hologramów tylko kody kreskowe lub QR kody, które skanowane są przy wejściu do parku.

    E-voucher z kolei to dokument, który należy wymienić na miejscu w parku na właściwe bilety wstępu do parku. Na e-voucherze podajemy informację, gdzie dokonuje się wymiany e-vouchera na bilety, do kiedy jest ważny itp. E-voucher to również dokument formatu A4.

    Na naszej stronie, przy każdym bilecie podajemy informację czy zakupujesz e-bilet czy e-voucher. 




  • Jak wygląda e-bilet, e-voucher?

    E-bilet, e-voucher to dokument formatu A4, wysłany do Ciebie w PDF. Aby otworzyć go i później wydrukować powinieneś mieć zainstalowany na swoim komputerze darmowy program Adobe Reader. Program można pobrać ze strony producenta: http://get.adobe.com/pl/reader/

    E-bilet, e-voucher możesz również pokazać na smartfonie (czyli nie trzeba mieć wersji papierowej) aby wejść do parku. Doradzamy jednak, aby zawsze mieć bilet również w wersji wydrukowanej, na wypadek gdyby Twój telefon nie działał w momencie wejścia do parku. W opisie biletu na Parkmania.pl znajdziesz informację, czy można mieć bilet na smartfonie zamiast drukowanego.

  • Jak mam wydrukować e-bilet, e-voucher?

    Każdy e-bilet, e-voucher jest przygotowany do wydruku. Wystarczy, że wydrukujesz go w całości na kartce formatu A4. Druk może być czarno-biały lub w kolorze, w zależności od tego jaką drukarką dysponujesz. 

    Najważniejsze jest aby wszystkie elementy biletu znalazły się na wydruku. Sprawdź to koniecznie przed wycieczką do parku.

  • Czy obsługa parku zeskanuje mój bilet z telefonu typu smartphone?

    To zależy od parku (w niektórych należy mieć zawsze bilet wydrukowany).

    Od kilku lat w większości parków honorowany jest bilet wyświetlony na smartfonie (czyli nie trzeba mieć wersji papierowej). Doradzamy jednak, aby zawsze mieć bilet również w wersji wydrukowanej, na wypadek gdyby Twój telefon nie działał w momencie wejścia do parku.

    W opisie biletu podajemy informację, czy można wejść do parku pokazując jedynie bilet na smartfonie.

    Nasza wskazówka!
    Jeśli nie masz możliwości wydrukowania biletu a wiesz, że w parku, do którego chcesz wejść honorowany jest ten ze smartfona to dobrym pomysłem jest przesłanie biletów wstępu mailem do innej osoby, z którą wchodzisz do parku, aby i ona miała go ze sobą (na wypadek gdyby Twoj telefon był np. rozładowany).

  • Czy mogę zmodyfikować zamówienie?

    W przypadku biletów do Disneylandu możesz dokonać zmian do czasu gdy zamówienie nie zmieni statusu 'Przyjęto do realizacji'.

    W celu dokonania zmian napisz do nas na adres: sklep@parkmania.pl. Pamiętaj, by podać ten sam adres e-mail, z którego składałeś zamówienie oraz numer zamówienia. 

    Zamówienie ze statusem 'Przyjęte do realizacji' nie może już zostać zmienione, ponieważ bilety zostały już dla Ciebie wystawione. Biletów wystawionych nie można już modyfikować.

    W przypadku innych biletów imiennych (Givskud ZOO, Grevin Wax Museum, Futuroscope, Heide-Park, duński Legoland), które wysyłane są do Ciebie automatycznie, nie można dokonać zmian, po złożeniu zamówienia. Weź to pod uwagę składając zamówienie.

    W przypadku innych biletów skontaktuj się z nami a sprawdzimy, co możemy zrobić. Aby dokonać modyfikacji bilety nie mogą być przez Ciebie pobrane (ściągnięte).

  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

    Niestety, zamówienia biletów do parków rozrywki nie mogą zostać anulowane, ponieważ, zgodnie z Regulaminem Sprzedaży i Warunkami, e-bilety / e-vouchery do parków rozrywki są bezzwrotne.

    Szczegółowe wyjaśnienia znajdziesz w Ogólnym Regulaminie Sprzedaży,
    Punkt 10. Odstąpienie od umowy, podpunkt a i b:
    a. Klient może zwrócić towar kupiony w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Koszty przesyłki wynikające z odesłania produktu do Sklepu ponosi Klient.
    b. Powyższy zapis nie ma zastosowania w przypadku umów o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. Dlatego też, w przypadku zakupu biletów wstępu/voucherów do parków rozrywki/muzeów odstąpienie od umowy nie przysługuje, o ile wyraźnie zaznaczono w zaproszeniu do zawarcia umowy oraz umowie sprzedaży iż oznaczony jest dzień lub okres świadczenia usługi.

  • Czy parking na terenie parku jest płatny?

    Cena biletu nie obejmuje parkingu. W większości parków (np. w Disneylandzie) parking jest płatny (w roku 2019 cena parkingu w przypadku samochodu osobowego wynosiła 30 Euro). Uwzględnij to w budżecie do wyjazdu.

  • Ile kosztuje parking w Disneylandzie w Paryżu?

    Za parking w Disneylandzie trzeba dodatkowo płacić na miejscu, dlatego warto tę kwotę zaplanować w budżecie wyjazdu. Przykładowo, w roku 2019 cena parkingu w przypadku samochodu osobowego wynosiła 30 Euro.

    Ceny mogą ulec zmianie. Parkmania.pl nie odpowiada za zmiany cen. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.

  • Wiek dziecka a zakup biletu wstępu do parku?

    Większość biletów, które sprzedajemy dzieli się na bilety dla dorosłych i dla dzieci.

    W Warunkach zakupu biletów możesz przeczytać jak dany park dokładnie interpretuje wiek dzieci.

    Na przykład przy opisie biletu do Disneylandu dla "dziecka 3-11 lat włącznie" podajemy w Warunkach, że: dziecko w wieku 3 lat to dziecko, które miało już 3 urodziny, dziecko w wieku 11 lat to dziecko, które nie miało jeszcze 12 urodzin.  

    Pamiętaj! Wiek powinieneś ustalić na dzień wizyty w parku, nie na dzień zakupu biletów!
    To oznacza, że jeśli dziś kupujesz bilety wstępu do Disneylandu i dziś Twoje dziecko ma lat 11 i 10 miesięcy, a do parku wybierasz się za 3 miesiące, już po jego 12 urodzinach, to powinieneś kupić bilet dla dorosłego.

  • Czy kilkudniowy bilet do Disneylandu mogę wymienić dzień wcześniej?

    W przypadku e-voucherów na 2 lub więcej dni mamy dwie możliwości.
    Pierwsza, najłatwiejsza i najszybsza, to wymiana e-voucherów w biletomatach, które znajdują się przy wejściu do parków. Można też skorzystać z tradycyjnej opcji i wymienić bilety w kasie.

    E-voucher można wymienić w dniu wizyty w parku bądź, jeśli jest na to czas, wcześniej (np. gdy dysponujemy czasem w piątek wieczór a parki chcemy zwiedzać od soboty warto bilety wymienić zawczasu i od rana skupić się już tylko na dobrej zabawie w parku). 

  • Jak dojechać z Paryża do Disneylandu? Transfer z lotniska do Disneylandu?

    Disneyland ma dogodne połączenie z Paryżem. Z centrum Paryża linia kolejki podmiejskiej RER A dowiezie Cię szybko do samego serca Disneyland® Resort Paris. Podróż trwa jedynie 35 minut. Końcowa stacja „Marne-la-Vallee / Chessy” znajduje się tuż przy bramie obu parków.

    Bilety kolejki RER można kupić w okienkach RATP / SNCF na każdym dworcu w regionie Ile-de-France.

    To jeśli interesuje Cie podróż z samego Paryża. A co z transferem z lotniska?
    No i które lotnisko wybrać: Beauvais, Paris Orly czy Charles De Gaulle (CDG)?

    Przeczytaj więcej o tym, jak dostać się do paryskiego Disneylandu w naszym artykule: Jak dostać się do paryskiego Disneylandu? Plusy i minusy różnych opcji.

  • Jak dojechać z lotniska do Disneylandu?

    Disneyland Paris to największy park rozrywki w Europie.Transfer z lotnisk został tak przygotowany, aby goście mogli jak najwygdniej dostać się do parku.

    Które lotnisko wybrać: Beauvais, Paris Orly czy Charles De Gaulle (CDG) oraz jak dojechać do parku opisujemy w naszym artykule: Jak dostać się do paryskiego Disneylandu? Plusy i minusy różnych opcji.

  • Czy w Disneylandzie można zostawić bagaż w przechowalni?

    Tak, istnieje taka możliwość. Można to zrobić przed wejściem do parku. Jest to usługa płatna, uzależniona od wielkości bagażu i wynosi od 5 Euro (np. mała torebka, mały plecak) do 10 Euro (duża walizka, duża torba czy też wózek inwalidzki). Ceny mogą ulec zmianie, aktualne ceny dostępne są na miejscu, w parku.

  • Czy wszystkie atrakcje są czynne w parku rozrywki?

    Niekoniecznie. Część atrakcji może być zamknięta z powodu remontu / konserwacji, inne mogą być także modyfikowane (czyli na miejscu istniejącej atrakcji powstaje nowa).

    W zasadzie każdy park zastrzega sobie prawo do zamknięcia, zmodyfikowania, opóźnienia lub odwołania bez wcześniejszego uprzedzenia pokazów, atrakcji, części parku, wydarzeń, sklepów i restauracji. Aby sprawdzić aktualne informacje na temat parku należy zawsze kontaktować się bezpośrednio z parkiem rozrywki.

    Pamiętaj zatem! Aktualne informacje o dostępności atrakcji zawsze znajdziesz na oficjalnej stronie parku rozrywki. Jeśli nie jesteś pewien, czy atrakcja jest czynna, skontaktuj się z parkiem telefonicznie lub mailowo.

  • Co obejmuje bilet wstępu do parku rozrywki / czy w cenie są wszystkie atrakcje?

    UWAGA!

    W związku z nadzwyczajną sytuacją związaną z koronawirusem przed wizytą w jakimkolwiek parku rozrywki należy zawsze sprawdzić najnowsze informacje odnośnie zasad odwiedzin danego parku na jego oficjalnej stronie internetowej. 

    Tylko na oficjalnej stronie danego parku rozrywki znajdziesz najbardziej aktualne informacje. Parkmania.pl nie odpowiada za zmiany i zasady wprowadzane przez parki.

    Sytuacja związana z pandemią COVID-19 dynamicznie się zmienia, zatem i zasady moga z dnia na dzień ulec zmianie. W niektórych parkach wymagana jest rezerwacja daty wizyty, w innych nie. Są parki rozrywki, które wymagają noszenia maseczek, inne nie. Część atrakcji, pokazów, parad i innych wydarzeń a także przywilejów, które normalnie były w cenie biletu, może zostać tymczasowo anulowana.

     

    Tak było przed pandemią:

    W przypadku większości parków rozrywki w cenie biletu wstępu do parku jest możliwość korzystania praktycznie ze wszystkich otwartych danego dnia urządzeń (atrakcji). Oznacza to, że nie trzeba za nie dodatkowo płacić - chyba że park wyraźnie informuje o jakichś wyjątkach (np. w Legoland Billund trzeba dodatkowo płacić za SEAT Traffic School).

    Ponadto, często w cenie biletów wstępu są też pokazy, parady, które na codzień mają miejsce w parku (np. w Disneyland Paris). Tu warto wziąć pod uwagę, że inne wydarzenia i imprezy specjalne są zazwyczaj płatne dodatkowo, o czym parki informują na swoich stronach internetowych.

    Dodatkowo zawsze w parkach płatne są: pamiątki i towary znajdujące się w sklepach, gastronomia, gry komputerowe i zręcznościowe, czasem kino lub inne specjalne atrakcje, usługi dodatkowe (takie jak usługi fotograficzne czy usługi typu Express Pass pozwalające na skrócenie czasu stania w kolejce do atrakcji - na przykład w Legoland Niemcy czy PortAventura w Hiszpanii).

    Zawsze przed zakupem biletu wstępu do parku rozrywki należy sprawdzić informację o dostępnych w cenie biletu atrakcjach na oficjalnej stronie wybranego parku, ponieważ parki zastrzegają sobie możliwość wprowadzenia zmian w funkcjonowaniu atrakcji.

    Ciekawostka: jednym z nielicznych europejskich parków rozrywki, w którym płaci się za poszczególne atrakcje, a nie kupuje biletu wstępu jest wiedeński Prater. My wolimy bilet na wszystko ;-)

  • Czemu warto kupić bilet wstępu do parku przez internet?

    Kupując bilety wstępu przez internet oszczędzasz czas i pieniądze!
    Wie o tym rodzina Kowalskich, sprawdź i ty :-)



    Zyskujesz więcej czasu
    Kupując on-line nie musisz stać w kolejce do kasy parku. Mając e-bilet / e voucher po prostu wchodzisz przez specjalne bramki bezpośrednio do parku! To luksus dostępny dla tych, którzy myślą zawczasu! Dostępny także dla Ciebie, skoro znalazłeś się na Parkmania.pl :-)

    Masz w portfelu więcej pieniędzy
    W większości przypadków bilety kupowane przez internet są tańsze od tych, które dostaniesz w kasie parku. Co więcej, niektórych biletów nie dostaniesz w kasach parków (np. niektórych biletów wstępu do Disneylnadu). Za pośrednistwrem Parkmania.pl zakupisz też bilety w super promocyjnych cenach, jak te do Heide-Parku czy Legolandu w Danii. Nawet na oficjalnej stronie parku nie dostaniesz tak atrakcyjnych cen. Parkmania.pl jako rzetelny i profesjonalny pośrednik ma dostęp do wyjątkowych ofert.

    Uproszczona do minimum procedura zakupu
    Ułatwiamy Ci zakup jak tylko się da. Nasz sklep jest intuicyjny i niezawodny. Jak masz problem, zadzwoń - pomożemy Ci.

    Płatność w Złotówkach, Euro lub w ratach
    Na miejscu w parku płacisz w walucie danego kraju, to samo ma miejsce przy zakupie na oficjalnej stronie parku. W tym drugim przypadku wymagana jest też karta kredytowa. U nas masz wybór, możesz dokonać płatności zarówno w Złotówkach jak i Euro. Nie musisz mieć karty kredytowej, możesz dokonać tradycyjnego przelewu lub e-przelewu za pośrednictwem Dotpay.

    Tysiące zadowolonych klientów
    To nasza najlepsza rekomendacja. Nasi klienci są bardzo zadowoleni z jakości obsługi i chętnie ponownie kupują u nas bilety, do kolejnych parków. Jeśli chcesz zapoznać się z opiniami, kliknij tu.

    Darmowe porady
    Czy skorzystasz z naszego e-booka "Jak oszczędzić czas i pieniądze planując wycieczkę do parku rozrywki", czy zadzwonisz do nas lub wyślesz maila, Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi. Znamy się bardzo dobrze na parkach rozrywki, byliśmy w nich. Chętnie doradzimy Ci jaka oferta jest dla Ciebie najkorzystniejsza.

    Czy masz jeszcze wątpliwości, gdzie kupić bilety wstępu do parku rozrywki?

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym przez nas protokołem jest SSL.

  • Mam więcej pytań.

    Jeśli ta lista nie wyczerpała wszystkich Twoich pytań napisz do nas maila na sklep@parkmania.pl. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Masz pytanie? Wyślij mail na: