Bilety do parków rozrywki

Najczęstsze pytania o bilety

  • Czy mój bilet do Disneylandu ma FASTPASS®? Co to jest?

    Tak, każdy bilet do Disneylandu jaki jest w naszej ofercie posiada FASTPASS®.

    FASTPASS® to bezpłatna usługa, która umożliwia skrócenie czasu oczekiwania na wejście do wymienionych poniżej atrakcji:

    W Disneyland® Park:
    Peter Pan's Flight: Fantasyland,
    Space Mountain: Mission 2: Discoveryland,
    Buzz Lightyear Laser Blast®: Discoveryland,
    Indiana Jones™ and the Temple of Peril: Adventureland,
    Big Thunder Mountain: Frontierland,
    Star Tours™: Discoveryland 

    W Walt Disney Studios® Park:
    Rock' n' Roller Coaster starring Aerosmith,
    The Twilight Zone Tower of Terror™,
    Les Tapis Volants - Flying Carpets Over Agrabah®

    Aby skorzystać z FASTPASS® wystarczy posiadać wydrukowany bilet i będac przy atrakcji, która honoruje FASTPASS® zbliżyć bilet do urządzenia wydającego FASTPASS®. Otrzymamy FASTPASS®, na którym jest zapisany przedział godzinowy w jakim musimy się udać się do atrakcji, by wejść bez kolejki.

    Ważne!
    Można pobrać jeden FASTPASS® na osobę za jednym razem. Kolejny FASTPASS® można pobrać, gdy wcześniejszy został wykorzystany lub po 2 godzinach od pobrania wcześniejszego. Park zastrzega sobie, że dostępność FASTPASS® może zostać ograniczona w danym dniu.

    Po skorzystaniu z FASTPASS® w jednej atrakcji można od razu udać się do kolejnej i pobrać następny FASTPASS®. Ograniczenie jest tylko takie, że w danym momencie nie można pobrać FASTPASS® do dwóch różnych atrakcji – automat nie wyda FASTPASS® ponieważ "wyczyta" z biletu, że jeden FASTPASS® już został pobrany.


  • Czy darmowy bilet dla dziecka do Legolandu z katalogu LEGO® jest ważny z biletami zakupionymi online?

    Niestety nie, jest to oferta promocyjna i jako taka nie łączy się z zakupem biletów online.

    Darmowy bilet z katalogu LEGO® można wykorzystać jedynie w przypadku zakupu innych biletów na miejscu w kasie parku rozrywki.

    Warto sprawdzić przed wyjazdem, czy opłaca się / czy można skorzystać z darmowego biletu z katalogu. Po pierwsze, w przypadku zakupu reszty biletów w kasie, należy na miejscu stać po nie w kolejce do kasy (w sezonie mogą być długie kolejki). Po drugie k
    upon upoważniający do darmowego biletu może mieć także ograniczenie wiekowe oraz czasowe, np. jest on dla 1 dziecka w wieku 3-11 lat i np. tylko do 30 czerwca 2015 r. 

    W katalogu LEGO®, przy darmowym bilecie, podane są powyższe informacje. Warto je sprawdzić przed zakupem.

  • Czy bilety wstępu do parków są datowane?

    W naszym sklepie możesz zakupić niedatowane bilety wstępu. Oznacza to, że nie ma na nich nadrukowanej konkretnej daty wejścia. To jak długo dany bilet jest ważny możesz sprawdzić w każdym opisie biletu na naszej stronie internetowej.

    Wyjątkiem są bilety Disneyland Paris Express, Buffalo Bill’s Wild West Dinner Show oraz Disney's Halloween Party. Te bilety wstępu są datowane i należy skontaktować się z nami przed zakupem, by sprawdzić dostępność.

    Niektóre bilety (np. niektóre z biletów do Disneylandu) są podzielone na kategorie, uzależnione od okresu, w którym chcesz odwiedzić park (bilety mini, magic i super magic) - w przypadku tych biletów wstępu, sprawdź kalendarz dostępności, który umieszczony jest pod opisem biletu.

  • Czy bilety wstępu są imienne czy na okaziciela?

    Bilety wstępu do Disneylandu, Givskud ZOO, Grevin Wax Museum, Futuroscope, Heide-Park, duńskiego Legolandu i Parc Asterix są imienne. Kupując bilety musisz podać imiona i nazwiska osób, dla których mamy wystawić bilety. 

    W przypadku Legolandu w Niemczech i Mirabilandii podajesz imię i nazwisko osoby zamawiającej bilet wstępu. Bilety są jednak na okaziciela. Osoba zamawiająca bilety nie musi być osobą wchodzącą do parku.

    Bilety wstępu do Europa-Park, Gardaland, Holiday Park, Legoland Oberhausen, Movie Park Germany, Phantasialand, PortAventura i Costa Caribe Aquatic Park oraz Pou du Fou nie wymagają podania imienia i nazwiskaBilety są na okaziciela.

  • Jak mogę zamówić bilety wstępu do parku?

    Procedura zamawiania biletów jest prosta i zajmie Ci jedynie chwilę. Wszystko odbywa się przez internet, zatem nie musisz wychodzić z domu by zakupić, opłacić czy otrzymać bilety wstępu. Dostaniesz je na maila do samodzielnego wydruku.

    Zapoznaj się koniecznie z naszym filmem, objaśniającym jak łatwo dokonać zakupu na Parkmania.pl :-)



    Podsumowując, aby zamówić wybrane bilety do parku rozrywki włóż je do koszyka i postępuj zgodnie z procedurą składania zamówień. Na stronie znajdziesz wszystkie wskazówki, jak krok po kroku dokonać zakupu.

    Prawda, że to proste?

  • Czy w dniu wizyty w parku rozrywki można do niego wielokrotnie wchodzić i wychodzić?

    W większości parków rozrywki w dniu wizyty można do nich wchodzić i wychodzić wielokrotnie. 

    Należy jednak zawsze sprawdzić z obsługą parku, jakie dokładnie zasady obowiązują w konkretnym obiekcie. Zawsze zatrzymaj też bilet do ponownego sprawdzenia.

    Poniżej kilka zasad wchodzenia i wychodzenia z parku:
     
    W paryskim Disneylandzie wystarczy ponownie włożyć bilet do biletomatu, by wejść do parku. Trzeba zatem pamiętać, by po pierwszym wejściu do parku nie wyrzucać biletu tylko schować w bezpiecznym miejscu (np. w portfelu), do ponownego użycia w tym samym dniu. 

    Europa-Parku w Niemczech przy wyjściu obsługa zrobi Wam zdjęcie, abyście ponownie mogli wejść do parku.

    Givskud ZOO w Danii wymieniając voucher na bilet otrzymasz rachunek. Należy go zachować i okazać przy bramce, by móc ponownie wejść do parku.

    Heide-Park w Niemczech otrzymamy pieczątkę przy wyjściu z parku.

    W Legolandzie Billund w Danii i w Niemczech otrzymamy pieczątkę przy wyjściu z parku.

    W Mirabilandii także otrzymamy pieczątkę wychodząc z parku.

    PortAventura w Hiszpanii podobnie, jednak tu należy również powiedzieć obsłudze przed wyjściem, że zamierzamy powrócić.

    Pamiętaj!
    To gość parku jest odpowiedzialny za to, by mieć ze sobą bilet, by powiedzieć, że wychodzi z parku i poprosić np. o wspomnianą pieczątkę. W innym wypadku może być problem z ponownym wejściem.

    Zasada wyjścia i ponowniego wejścia do parku dotyczy danego dnia, w którym odbywa się wizyta w parku.


    *Aktualne informacje dostępne są zawsze na stronie parku. Aby się upewnić co do zasad, należy skontaktować się z obiektem. Parkmania.pl nie ponosi odpowiedzialności za powyższe informacje, które mogą ulec zmianie. 

  • Chcę kupić bilet np. do Hansa-Park, nie widzę go na Waszej stronie. Jakie bilety sprzedajecie?

    Aktualnie sprzedajemy bilety do kilku europejskich parków rozrywki. Za pośrednictwem Parkmania.pl możesz kupić bilety do:

    Disneylandu pod Paryżem
    Energylandii w Zatorze (Polska)
    Europa-Parku w Niemczech
    Futuroscope we Francji
    Gardalandu we Włoszech
    Givskud ZOO w Danii
    Heide-Parku w Niemczech
    Holiday Parku w Niemczech
    Legolandu w Danii
    Legolandu w Niemczech
    Mirabilandii we Włoszech
    Movie Parku w Niemczech
    Muzeum Grevin w Paryżu
    Parku Asterix we Francji
    Phantasialand w Niemczech
    PortAventura i Costa Caribe Aquatic Park w Hiszpanii
    Puy du Fou we Francji.

    Staramy się sprostać Waszym oczekiwaniom i stale powiększamy ofertę biletów do parków rozrywki. Zaglądaj do nas na stronę lub zapisz się na bezpłatny newsletter by być na bieżąco z ofertą. Jeśli chcesz aby jakiś park pojawił się w ofercie, napisz do nas na adres: sklep@parkmania.pl

  • Czy mogę zmienić/zmodyfikować imię i nazwisko na bilecie imiennym?

    Tak. Możesz dokonać zmian do czasu gdy zamówienie nie zmieni statusu 'Przyjęto do realizacji'. Zamówienie ze statusem 'Przyjęte do realizacji' nie może już zostać zmienione, ponieważ bilety zostały już dla Ciebie wystawione. Biletów wystawionych nie można już modyfikować.

    W celu dokonania zmian napisz do nas na adres sklep@parkmania.pl. Pamiętaj, by podać ten sam adres e-mail, z którego składałeś zamówienie oraz numer zamówienia. 

  • Czy imiona i nazwiska na biletach imiennych pojawiają się z polskimi znakami / znakami diakrytycznymi?

    Najlepiej wpisać imiona i nazwiska w zamówieniu bez używania polskich znaków typu: ą, ę, ż itp.

    Ponadto, jeśli masz niepolskie imię bądź nazwisko lub kupujesz bilety dla obcokrajowca rekomendujemy, by również wpisywać dane bez znaków diakrytycznych (znaki diakrytyczne to np: ü, ö, á, č itp.). Dzięki temu imiona i nazwiska nie pojawiają się z błędnymi znakami na bilecie.

  • Kiedy otrzymam zamówione e-bilety?

    Przykładamy wielką wagę do obsługi klienta. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależy od dnia złożenia zamówienia i wybranej metody płatności. Najszybciej możesz otrzymać e-bilety i/lub e-vouchery do samodzielnego wydruku płacąc przelewem elektronicznym (online) lub kartą kredytową poprzez Dotpay. Inne płatności mogą trwać dłużej zanim dotrą na nasze konto. 

    E-bilety i/lub e-vouchery do samodzielnego wydruku wysyłamy do ciebie mailem w kilkanaście minut, w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku od 09.00 do 17.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Bilety zawsze wysyłamy dopiero po tym jak na nasze konto wpłynie za nie płatność.

    Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej (gdy wybierzesz tę opcję) trwa dłużej. Bilety drukujemy dla ciebie, pakujemy w kopertę i wysyłamy listem priorytetowym. Dotrze on do ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych.

    Weź pod uwagę:
    Jeśli zależy Ci na jak najszybszym otrzymaniu e-biletów i/lub e-voucherów koniecznie skontaktuj się z nami mailowo/telefonicznie, a my postaramy się Ci pomóc. Nasi klienci kupują bilety wstępu nawet dzień przed wyjazdem lub w dniu wyjazdu i otrzymują je na skrzynkę po chwili od złożenia zamówienia (dotyczy wybranych biletów).

    E-bilet to najszybsza opcja!
    E-bilet i e-bilet drukowany wyglądają tak samo, więc jeśli zależy Ci na czasie polecamy zakup e-biletu.

    Zawsze na stronie 'Moje konto' możesz sprawdzić jaki jest status Twojego zamówienia.

  • Jaki jest koszt dostawy biletów?

    E-bilety dostajesz w formie elektronicznej mailem, zatem nie musisz nic płacić za przesyłkę. Jeśli jednak z jakichś powodów chcesz byśmy wydrukowali bilety za Ciebie, wybierz taką opcję składając zamówienie. Koszt wydruku to 5 zł od biletu. 

    Weź pod uwagę:
    E-bilet i e-bilet drukowany wyglądają tak samo, więc jeśli zależy Ci na czasie polecamy zakup e-biletu, który wyślemy do Ciebie mailem.

    Jeśli zdecydowałeś się na e-bilet wydrukowany przez nas to dotrze on do Ciebie za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem priorytetowym (1-3 dni robocze).

  • Jakie są sposoby płatności za bilety?

    Za bilety możesz zapłacić kartą kredytową, e-kartą, przelewem elektronicznym, przelewem bankowym z Twojego konta bezpośrednio na nasze a także za zaliczeniem pocztowym. Sposób płatności wybierasz podczas składania zamówienia.

    Weź pod uwagę:
    Najszybciej otrzymasz bilety płacąc kartą kredytową lub przelewem elektronicznym (online). Dzięki temu, że te płatności realizowane są przez Dotpay, środki otrzymujemy już po kilku minutach i możemy od razu realizować Twoje zamówienie.

  • Czy mogę zapłacić za bilety w Euro?

    Płatności możesz realizować w Złotówkach jak i w Euro. Płacąc w Euro dokonujesz płatności bezpośrednio ze swojego konta na konto Parkmania.pl w banku BZWBK. 

    Jeśli planujesz dokonać płatności w Euro weź pod uwagę dwie kwestie:

    1. Płatności w walucie obcej mogą trwać dłużej, zatem przygotuj się na to, że środki możemy otrzymać dopiero po kilku dniach (zazwyczaj jest to 2-4 dni robocze). Poinformujemy Cię mailowo o otrzymaniu płatności. 

    2. Jeśli nie chcesz zapłacić wysokiej prowizji za przelew zrealizuj polecenie przelewu typu SEPA. SEPA (Single Euro Payments Area) to system rozliczeń dla płatności w Euro realizowanych na terenie UE oraz Norwegii, Islandii, Liechtensteinu, Szwajcarii. Wysokość prowizji w przypadku SEPA to zazwyczaj kilka złotych. Sprawdź tę opcję koniecznie w swoim banku.

    Jeśli zależy Ci na czasie - wybierz opcję płatności w Złotówkach, poprzez Dotpay. 

  • Śpieszy mi się. Jak najszybciej mogę dostać bilety?

    Najszybciej otrzymasz bilety płacąc kartą kredytową lub przelewem elektronicznym (online). Dzięki temu, że te płatności realizowane są przez Dotpay, środki otrzymujemy już po kilku minutach i możemy od razu realizować Twoje zamówienie.

    Jeśli zależy Ci na czasie, zadzwoń do nas lub napisz maila na sklep@parkmania.pl. Postaramy Ci się pomóc. Pracujemy w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

  • Czas realizacji zamówienia...? Godziny pracy biura? O co chodzi?

    Przy każdym bilecie podajemy informację, że jest on dostępny od ręki i że zazwyczaj bilety wysyłamy mailem w kilkanaście minut od momentu otrzymania środków.

    Oznacza to, że opłacone zamówienie (e-bilety lub/i e-vouchery) wysyłamy do Ciebie e-mailem w kilkanaście minut w czasie, gdy biuro jest czynne, tj. od poniedziałku do piątku od 09.00 do 17.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    Jeśli zamówiłeś e-bilety w formie drukowanej musisz uwzględnić jeszcze czas pracy Poczty Polskiej (Poczta ma 1-3 dni robocze na dostawę listu do Ciebie).

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Działając jako agent turystyczny za zakup biletów wstępu do zagranicznych parków rozrywki wystawiamy "Fakturę - procedurę marży dla biur podróży". "Faktura - procedura marży dla biur podróży jest pełnoprawnym dokumentem księgowym". Jeśli chcesz otrzymać "Fakturę - procedurę marży dla biur podróży". zaznacz tę opcję składając zamówienie.

  • Co to jest e-bilet, e-bilet już wydrukowany, e-voucher?

    E-bilet to inaczej bilet elektroniczny. Otrzymujesz go jako dokument PDF mailem. Taki bilet musisz samemu wydrukować.

    E-bilet już wydrukowany, wygląda tak samo, jak e-bilet, więc jeśli zależy Ci na czasie polecamy zakup e-biletu do samodzielnego wydruku. E-bilet w formie drukowanej to opcja dla tych, którzy nie mają jak wydrukować biletu i chcą byśmy zrobili to za nich.

    Bilety wstępu do parków rozrywki zakupione on-line zawsze mają postać kartki formatu A4, nie są to bilety kartonikowe, nie mają hologramów tylko kody kreskowe, które skanowane są przy wejściu do parku.

    E-voucher z kolei to dokument, który należy wymienić na miejscu w parku na właściwe bilety wstępu do parku. Na e-voucherze podajemy informację, gdzie dokonuje się wymiany e-vouchera na bilety, do kiedy jest ważny itp.

    Na naszej stronie, przy każdym bilecie podajemy informację czy zakupujesz e-bilet czy e-voucher. 

  • Jak wygląda e-bilet, e-voucher?

    E-bilet, e-voucher to dokument formatu A4, wysłany do Ciebie w PDF. Aby otworzyć go powinieneś mieć zainstalowany na swoim komputerze darmowy program Adobe Reader. Program można pobrać ze strony producenta: http://get.adobe.com/pl/reader/

  • Jak mam wydrukować e-bilet, e-voucher?

    Każdy e-bilet, e-voucher jest przygotowany do wydruku. Wystarczy, że wydrukujesz go w całości na kartce formatu A4. Druk może być czarno-biały lub w kolorze, w zależności od tego jaką drukarką dysponujesz. 

    Najważniejsze jest aby wszystkie elementy biletu znalazły się na wydruku. Sprawdź to koniecznie przed wycieczką do parku.

  • Czy obsługa parku zeskanuje mój bilet z telefonu typu smartphone?

    To zależy. Nie we wszystkich parkach można skorzystać z tej opcji, dlatego zawsze trzeba mieć ze sobą wydruk biletu.

  • Czy mogę zmodyfikować zamówienie?

    Tak. Możesz dokonać zmian do czasu gdy zamówienie nie zmieni statusu 'Przyjęto do realizacji'. Zamówienie ze statusem 'Przyjęte do realizacji' nie może już zostać zmienione, ponieważ bilety zostały już dla Ciebie wystawione.

    W celu dokonania zmian napisz do nas na adres sklep@parkmania.pl. Pamiętaj, by podać ten sam adres e-mail, z którego składałeś zamówienie oraz numer zamówienia.

  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

    Niestety, zamówienia biletów do parków rozrywki nie mogą zostać anulowane, ponieważ, zgodnie z Regulaminem Sprzedaży i Warunkami, e-bilety / e-vouchery do parków rozrywki są bezzwrotne.

    Szczegółowe wyjaśnienia znajdziesz w Ogólnym Regulaminie Sprzedaży, Punkt 7. Odstąpienie od umowy, podpunkt a i b:
    a. Klient może zwrócić towar kupiony w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Koszty przesyłki wynikające z odesłania produktu do Sklepu ponosi Klient.
    b. Powyższy zapis nie ma zastosowania w przypadku umów o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. Dlatego też, w przypadku zakupu biletów wstępu/voucherów do zagranicznych parków rozrywki/muzeów zwrot nie przysługuje, o ile wyraźnie zaznaczono w zaproszeniu do zawarcia umowy oraz umowie sprzedaży iż oznaczony jest dzień lub okres świadczenia usługi.

    O braku możliwości zwrotu e-biletów / e-voucherów przeczytasz także w Warunkach dla każdego typu biletu.

  • Zamówiłem bilety, chcę dokonać płatności ale nie dostałem od Was maila.

    Jeśli przeszedłeś przez całą procedurę zamawiania on-line, na podany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail wysłaliśmy Ci maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia.

    Jeśli nie widzisz w skrzynce odbiorczej maila wygenerowanego automatycznie przez system w momencie złożenia zamówienia sprawdź w folderze spam/junk lub w zakładce "Oferty"/"Inne".

    Pamiętaj, by jeszcze raz sprawdzić poprawność danych, zwłaszcza adresu e-mail, bowiem to na niego wyślemy Ci e-bilety/e-vouchery do samodzielnego wydruku i będziemy informować Cię o statusie realizacji zamówienia.

  • Czy parking na terenie parku jest płatny?

    Cena biletu nie obejmuje parkingu. W większości parków (np. w Disneylandzie) parking jest płatny (w roku 2016 cena parkingu w przypadku samochodu osobowego to 20 Euro). Uwzględnij to w budżecie do wyjazdu.

  • Ile kosztuje parking w Disneylandzie?

    Za parking w Disneylandzie trzeba dodatkowo płacić na miejscu, dlatego warto tę kwotę zaplanować w budżecie wyjazdu. Przykładowo, w roku 2016 cena parkingu w przypadku samochodu osobowego to 20 Euro.

    Ceny mogą ulec zmianie. Parkmania.pl nie odpowiada za zmiany cen. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.

  • Wiek dziecka a zakup biletu wstępu do parku?

    Większość biletów, które sprzedajemy dzieli się na bilety dla dorosłych i dla dzieci.

    W Warunkach zakupu biletów możesz przeczytać jak dany park dokładnie interpretuje wiek dzieci.

    Na przykład przy opisie biletu do Disneylandu dla "dziecka 3-11 lat włącznie" podajemy w Warunkach, że: dziecko w wieku 3 lat to dziecko, które miało już 3 urodziny, dziecko w wieku 11 lat to dziecko, które nie miało jeszcze 12 urodzin.  

    Pamiętaj! Wiek powinieneś ustalić na dzień wizyty w parku, nie na dzień zakupu biletów!
    To oznacza, że jeśli dziś kupujesz bilety wstępu do Disneylandu i dziś Twoje dziecko ma lat 11 i 10 miesięcy, a do parku wybierasz się za 3 miesiące, już po jego 12 urodzinach, to powinieneś kupić bilet dla dorosłego.

  • Czy kilkudniowy bilet do Disneylandu mogę wymienić dzień wcześniej?

    W przypadku e-voucherów na 2 lub więcej dni mamy dwie możliwości.
    Pierwsza, najłatwiejsza i najszybsza, to wymiana e-voucherów w biletomatach, które znajdują się przy wejściu do parków. Można też skorzystać z tradycyjnej opcji i wymienić bilety w kasie.

    E-voucher można wymienić w dniu wizyty w parku bądź, jeśli jest na to czas, wcześniej (np. gdy dysponujemy czasem w piątek wieczór a parki chcemy zwiedzać od soboty warto bilety wymienić zawczasu i od rana skupić się już tylko na dobrej zabawie w parku). 

  • Jak dojechać z Paryża do Disneylandu?

    Disneyland Paryż ma dogodne połączenie z Paryżem. Z centrum Paryża linia kolejki podmiejskiej RER A dowiezie Cię szybko do samego serca Disneyland® Resort Paris. Podróż trwa jedynie 35 minut. Końcowa stacja „Marne-la-Vallee / Chessy” znajduje się tuż przy bramie obu parków.

    Bilety kolejki RER można kupić w okienkach RATP / SNCF na każdym dworcu w regionie Ile-de-France.

  • Jak dojechać z lotniska do Disneylandu?

    Z lotnisk Roissy (CDG) oraz Orly (ORY) kursują specjalne wahadłowe autobusy VEA, które zabiorą Twoją rodzinę bezpośrednio do Disneyland Resort Paris. Podróż trwa około godziny, w zależności od warunków jazdy.

    Usługa ta może być objęta opłatą ryczałtową lub doliczana dodatkowo. Więcej informacji pod numerem +33 (0) 1 72 30 10 25 lub na www.vea.fr.

    Autobusy VEA są do Twojej dyspozycji codziennie. Łączą lotniska Roissy (CDG) oraz Orly (ORY) z Parkami i Hotelami Disney’a (za wyjątkiem Disney’s Davy Crockett Ranch).

  • Czy w Disneylandzie można zostawić bagaż w przechowalni?

    Tak, istnieje taka możliwość. Można to zrobić przed wejściem do parku. Jest to usługa płatna, uzależniona od wielkości bagażu i wynosi od 3 Euro (np. mała torebka, mały plecak) do 9 Euro (duża walizka, duża torba czy też wózek inwalidzki). Ceny mogą ulec zmianie, aktualne ceny dostępne są na miejscu, w parku.

  • Czy wszystkie atrakcje są czynne w parku rozrywki?

    Niekoniecznie, część atrakcji może być zamknięta z powodu remontu / konserwacji, inne mogą być także modyfikowane (czyli na miejscu istniejącej atrakcji powstaje nowa).

    W zasadzie każdy park zastrzega sobie prawo do zamknięcia, zmodyfikowania, opóźnienia lub odwołania bez wcześniejszego uprzedzenia pokazów, atrakcji, części parku, wydarzeń, sklepów i restauracji. Aby sprawdzić aktualne informacje na temat parku należy zawsze kontaktować się bezpośrednio z parkiem.

    Przykładowo, w 2016 roku Disneyland Paris przeprowadza dużą liczbę remontów istniejąctych atrakcji. Oznacza to, że nie wszystkie atrakcje będą dostępne dla zwiedzających w niektórych okresach.

    Zamknięte atrakcje w Disneyland Park i Walt Disney Studios Park to*:
    Peter Pan's Flight, Pirate Galleon, Pirates' Beach, Adventure Isle, Disneyland Railroad Frontierland Depot, Disneyland Railroad Discoveryland Station, Disneyland RailroadMain Street Station, La Cabane des Robinson, Big Thunder Mountain, Rustler Roundup Shootin' Gallery, Pocahontas Indian Village, Star Tours, Thunder Mesa Riverboat Landing, Sneak Peeks, Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith.

    *Aktualne informacje dostępne są na stronie Disneyland Paris. Aby się upewnić, które atrakcje są czynne, należy skontaktować się z obiektem. Parkmania.pl nie ponosi odpowiedzialności za powyższe informacje, które mogą ulec zmianie. 

  • Co to jest Express Pass w Legoland Billund? Czy jest w cenie biletu wstępu?

    Express Pass to płatna usługa pozwalająca na skrócenie czasu oczekiwania na wejście do niektórych atrakcji. Są dwa rodzaje Express Pass - jeden dla osób powyżej 100 cm wzrostu i drugi dla osób powyżej 120 cm wzrostu.

    Osoby powyżej 120 cm wzrostu skorzystają z Express Passu na poniższych atrakcjach:
    Falck Fire Brigade
    Dragon
    Atlantis by Sea Life
    LEGO Canoe
    The TEMPLE
    Vikings River Splash
    X-treme Racers
    Polar X-plorer
    Ghost - The Haunted House 

    Osoby powyżej 100 cm wzrostu mogą wejść z Express Passem na pierwsze pięć wymienionych powyżej atrakcji. 

    Express Pass to usługa płatna, dostępna na miejscu w parku.
    W 2015 cena Express Pass to 199 DKK (120 cm+) i 129 DKK (100 cm+). 

  • Czemu warto kupić bilet wstępu do parku przez internet?

    Kupując bilety wstępu przez internet oszczędzasz czas i pieniądze!
    Wie o tym rodzina Kowalskich, sprawdź i ty :-)



    Zyskujesz więcej czasu
    Kupując on-line nie musisz stać w kolejce do kasy parku. Mając e-bilet / e voucher po prostu wchodzisz przez specjalne bramki bezpośrednio do parku! To luksus dostępny dla tych, którzy myślą zawczasu! Dostępny także dla Ciebie, skoro znalazłeś się na Parkmania.pl :-)

    Masz w portfelu więcej pieniędzy
    W większości przypadków bilety kupowane przez internet są tańsze od tych, które dostaniesz w kasie parku. Co więcej, niektórych biletów nie dostaniesz w kasach parków (np. niektórych biletów wstępu do Disneylnadu). Za pośrednistwrem Parkmania.pl zakupisz też bilety w super promocyjnych cenach, jak te do Heide-Parku czy Legolandu w Danii. Nawet na oficjalnej stronie parku nie dostaniesz tak atrakcyjnych cen. Parkmania.pl jako rzetelny i profesjonalny pośrednik ma dostęp do wyjątkowych ofert.

    Uproszczona do minimum procedura zakupu
    Ułatwiamy Ci zakup jak tylko się da. Nasz sklep jest intuicyjny i niezawodny. Jak masz problem, zadzwoń - pomożemy Ci.

    Płatność w Złotówkach, Euro lub w ratach
    Na miejscu w parku płacisz w walucie danego kraju, to samo ma miejsce przy zakupie na oficjalnej stronie parku. W tym drugim przypadku wymagana jest też karta kredytowa. U nas masz wybór, możesz dokonać płatności zarówno w Złotówkach jak i Euro. Nie musisz mieć karty kredytowej, możesz dokonać tradycyjnego przelewu lub e-przelewu za pośrednictwem Dotpay.

    Tysiące zadowolonych klientów
    To nasza najlepsza rekomendacja. Nasi klienci są bardzo zadowoleni z jakości obsługi i chętnie ponownie kupują u nas bilety, do kolejnych parków. Jeśli chcesz zapoznać się z opiniami, kliknij tu.

    Darmowe porady
    Czy skorzystasz z naszego e-booka "Jak oszczędzić czas i pieniądze planując wycieczkę do parku rozrywki", czy zadzwonisz do nas lub wyślesz maila, Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi. Znamy się bardzo dobrze na parkach rozrywki, byliśmy w nich. Chętnie doradzimy Ci jaka oferta jest dla Ciebie najkorzystniejsza.

    Czy masz jeszcze wątpliwości, gdzie kupić bilety wstępu do parku rozrywki?

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym przez nas protokołem jest SSL.

  • Mam więcej pytań.

    Jeśli ta lista nie wyczerpała wszystkich Twoich pytań napisz do nas maila na sklep@parkmania.pl. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.