FUNPASS rodzinna karta rabatowa Parkmania.pl

Najczęstsze pytania

Masz pytania dotyczące Funpass?

  • Co to jest karta Funpass?

    Funpass to karta rabatowa upoważniająca jej posiadacza i trzy dodatkowe osoby do otrzymania rabatu w parkach dinozaurów, parkach miniatur, lunaparkach, parkach linowych, centrach rozrywki oraz innych atrakcjach turystycznych na terenie Polski, będących Partnerami w Programie. Lista dostępnych zniżek znajduje się tu.

  • Ile obiektów honoruje kartę Funpass?

    Aktualnie karta Funpass to aż 150 miejsc, w których można otrzymać atrakcyjną zniżkę. Aby sprawdzić ofertę rabatową, zajrzyj do Katalogu zniżek.

    Pamiętaj, że karta Funpass to nie tylko rabaty na parki rozrywki i inne miejsca rekreacji w całej Polsce. Posiadając Funpass automatycznie stajesz się członkiem klubu dobrej zabawy Funpass. Dzięki temu zawsze jesteś powiadamiany o nowych obiektach honorujących kartę oraz bierzesz udział w atrakcyjnych konkursach organizowanych specjalnie dla klubowiczów!

  • Co oznacza koncepcja 1+3?

    Koncepcja 1+3 oznacza, że razem z Tobą w większości obiektów z rabatów może skorzystać aż do trzech dodatkowych osób. Na wycieczkę do parku czy innego obiektu wymienionego w 'Katalogu zniżek' możesz wybrać się z bliskimi lub znajomymi. To od Was zależy jak zaplanujecie swój czas wolny!

  • Jak długo ważna jest karta Funpass?

    Karta Funpass jest, w zależności od wybranej opcji, ważna 1, 2 lub 3 lata od momentu zakupu. Z kartą funpass nie musisz się śpieszyć z realizacją rabatu. To Ty wybierasz dogodny dla Ciebie termin.

  • Jak wygląda karta Funpass?

    Karta Funpass ma wygląd eleganckiej karty plastikowej. Karta jest personalizowana co oznacza, że nadrukowane jest na niej Twoje imię i nazwisko i Twój unikalny numer karty. 

  • Jak korzystać z karty Funpass?

    To proste. Przed wyjazdem do parku bądź innego obiektu rekreacyjnego sprawdź jakie rabaty Ci przysługują. Na miejscu w momencie zakupu biletu wstępu (chyba, że zapisane jest inaczej) okaż kartę Funpass i upomnij się o Twoje specjalne warunki.

  • Ile kosztuje karta Funpass?

    Kartę Funpass możesz kupić już od 29 zł! Pamiętaj, że w większości obiektów korzysta z niej aż do 4 osób, co oznacza, że zakup karty może zwrócić się już za pierwszym razem. Kolejne to już czysty zysk! Więcej informacji na stronie Sklepu internetowego.

  • Jaki jest koszt dostawy karty Funpass?

    Koszt dostawy pokrywamy my. Ty płacisz jedynie za zamówioną kartę (karty).
    Przesyłka dotrze do Ciebie za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem priorytetowym (1-3 dni robocze liczone od dnia wysłania listu). O wysyłce poinformujemy Cię e-mailem.

  • Jaki jest czas oczekiwania na zamówioną kartę?

    Przykładamy wielką wagę do obsługi klienta. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależy od dnia złożenia zamówienia i wybranej metody płatności. Najszybciej możesz otrzymać kartę płacąc przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą poprzez Dotpay. Inne płatności mogą trwać do 4 dni roboczych zanim dotrą na nasze konto. 

    Karty wysyłamy we wtorki przed godziną 14.00. Kartę otrzymujesz w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia wysłania przez nas listu (są to deklarowane terminy Poczty Polskiej). O wysyłce poinformujemy Cię e-mailem. Jeśli z jakiegoś powodu wtorek jest dniem wolnym (firma jest wtedy zamknięta), to wysyłka realizowana jest w kolejnym dniu wysyłek.

    Przykład: zamawiasz kartę Funpass we wtorek o godzinie 10.00 i płacisz przelewem elektronicznym poprzez Dotpay. My tego samego dnia do godziny 14.00 wysyłamy Twoją kartę. Karta dotrze do Ciebie między środą a piątkiem, a więc możesz z niej skorzystać w weekend!

    Pamiętaj! O Twojej wysyłce decyduje data wpłynięcia środków na nasze konto. Zawsze na stronie 'Moje konto' możesz sprawdzić jaki jest status Twojego zamówienia.

  • Czy mogę odebrać kartę osobiście?

    Nie ma takiej potrzeby. Kartę wysyłamy do Ciebie bez żadnych dodatkowych opłat!

  • Jak mogę zamówić kartę Funpass?

    Procedura zamawiania karty jest prosta i zajmie Ci jedynie chwilę. Aby zamówić kartę Funpass skorzystaj z naszego Sklepu intenetowego.

  • Jakie są sposoby płatności?

    Za kartę Funpass możesz zapłacić przelewając środki bezpośrednio na nasze konto - dane konta pojawią się na końcowym etapie składania zamówienia.

    Najszybciej możesz też zapłacić za pośrednictwem Dotpay, kartą kredytową, kartą płatniczą przystosowaną do płatności online a także przelewem elektronicznym. Możesz także skorzystać z opcji Płatność w Żabce, Moje Rachunki czy przekazem pocztowym na Poczcie Polskiej. Wszystkie aktualnie dostępne opcje pojawią się na końcowym etapie składania zamówienia.

    Jeśli zależy Ci na czasie to weź pod uwagę, że najszybciej możesz otrzymać kartę płacąc przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą / kredytową poprzez Dotpay.

    Karty wysyłamy we wtorki, po tym jak na nasze konto dotrą środki.

  • Czy imiona i nazwiska na karcie pojawią się z polskimi znakami?

    Możesz wpisać swoje imię i nazwisko z polskimi znakami lub bez. Wybór należy do Ciebie. Pamiętaj by wpisać tylko pierwsze imię oraz sprawdzić poprawność podanych danych.

  • Chcę kupić kartę dla kogoś. Czy jest to możliwe?

    Karta rabatowa Funpass może być atrakcyjnym prezentem z okazji Dnia Dziecka czy urodzin. Aby zamówić kartę dla kogoś wystarczy podać jego imię i nazwisko. Adres wysyłki karty może być Twój lub osoby, dla której będzie karta.

  • Mieszkam za granicą. Czy mogę zamówić kartę Funpass?

    Kartę Funpass wysyłamy bezpłatnie za pośrenictwem Poczty Polskiej na terenie całej Europy. W przypadku wysyłek poza Polskę czas oczekiwania na kartę może być dłuższy niż 1-3 dni robocze, deklarowane przez Pocztę.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Tak, wystawiamy faktury VAT. Zaznacz tę opcję składając zamówienie.

  • Jaka jest dostępność kart Funpass.

    Karta Funpass jest w ciągłej sprzedaży. Niestety z przyczyn od nas niezależnych może okazać się, że zabraknie kart. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce powiadomimy Cię o tym, dając Ci możliwość zadecydowania, czy nadal chcesz czekać, czy też mamy anulować zamówienie.

  • Czy mogę zmodyfikować zamówienie?

    Tak. Możesz dokonać zmian do czasu gdy zamówienie nie zmieni statusu 'Przyjęto do realizacji'. Zamówienie ze statusem 'Przyjęte do realizacji' nie może już zostać zmienione, ponieważ karta została już do Ciebie wysłana.

    W celu dokonania zmian napisz do nas na adres sklep@parkmania.pl. Pamiętaj, by podać ten sam adres e-mail, z którego składałeś zamówienie oraz numer zamówienia.

  • Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

    Tak. Możesz dokonać zmian do czasu gdy zamówienie nie zmieni statusu 'Przyjęto do realizacji'. Zamówienie ze statusem 'Przyjęte do realizacji' nie może już zostać zmienione, ponieważ karta została już do Ciebie wysłana.

    W celu dokonania zmian napisz do nas na adres sklep@parkmania.pl. Pamiętaj, by podać ten sam adres e-mail, z którego składałeś zamówienie oraz numer zamówienia.

  • Zamówiłem kartę Funpass, chcę dokonać płatności ale nie dostałem od Was maila.

    Jeśli przeszedłeś przez całą procedurę zamawiania on-line, na podany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail wysłaliśmy Ci maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia.

    Jeśli nie widzisz w skrzynce odbiorczej maila wygenerowanego automatycznie przez system w momencie złożenia zamówienia sprawdź w folderze spam/junk lub w zakładce "Oferty"/"Inne".

    Pamiętaj, by jeszcze raz sprawdzić poprawność danych, zwłaszcza adresu e-mail, bowiem to za jego pomocą będziemy informować Cię o statusie realizacji zamówienia.

  • Co muszę zrobić by karta zaczęła działać?

    Aby móc w pełni korzystać ze wszystkich możliwości jakie karta daje wystarczy, że aktywujesz ją tu. Pamiętaj by zawsze wziąć funpass ze sobą jak będziesz wybierał się na wycieczkę do parku lub innego obiektu honorującego Funpass!

    Jeśli kupiłeś kartę dla kogoś to ta osoba musi sama aktywować kartę Funpass. 

  • Kupiłem dla kogoś kartę Funpass. Jak mam ją aktywować?

    Jeśli kupiłeś kartę dla kogoś to ta osoba musi sama aktywować kartę Funpass. Posiadacz karty może dokonać aktywacji tu

  • Mija okres ważności karty Funpass. Co teraz?

    Każdy Posiadacz jest informowany z wyprzedzeniem o tym, że jego karta straci ważność. Aby dalej cieszyć się rabatami, po prostu zamów nową kartę. Jeśli nie chcesz korzystać już z karty, nie musisz nic robić. 

  • Zgubiłem kartę Funpass. Czy mogę dostać jej duplikat?

    W przypadku zgubienia karty Funpass napisz do nas maila na sklep@parkmania.pl, wystawimy dla Ciebie duplikat karty. Wystawienie duplikatu kosztuje 7,5 PLN.

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym przez nas protokołem jest SSL.

  • Mam więcej pytań.

    Jeśli ta lista nie wyczerpała wszystkich Twoich pytań napisz do nas maila na sklep@parkmania.pl. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Chcesz zostać Partnerem Funpass?

  • Co to jest karta Funpass?

    Funpass to karta rabatowa upoważniająca jej posiadacza i trzy dodatkowe osoby do otrzymania rabatu w parkach dinozaurów, parkach miniatur, lunaparkach, parkach linowych, centrach rozrywki oraz innych atrakcjach turystycznych będących Partnerami w Programie. Lista dostępnych zniżek znajduje się tu.

  • Dlaczego warto wziąć udział w Programie Funpass?

    Uczestnictwo w Programie to same korzyści. Będziesz mógł docierać bezpośrednio do osób odwiedzających inne atrakcje – jest to idealnie dopasowana do Ciebie grupa docelowa! Funpass ma oddaną grupę docelową – osoby zainteresowane spędzaniem czasu w sposób aktywny. Ponadto zupełnie bezpłatnie korzystasz z naszego pozycjonowania. 

  • Jak zostać Partnerem Programu Funpass?

    Jeśli chcesz zostać Parterem Programu Funpass prosimy o wysłanie maila na adres: sklep@parkmania.pl. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

  • Ile kosztuje udział w programie Funpass?

    Udział w programie jest bezpłatny. Napisz do nas na sklep@parkmania.pl, oddzwonimy i odpowiemy na Twoje ewentualne pytania.

  • Jak duży rabat / jakiego rodzaju rabatu mam udzielić użytkownikom karty Funpass?

    To zależy wyłącznie od Ciebie. Zwróć uwagę na to, by Twoja oferta była konkurencyjna względem innych ofert prezentowanych w 'Katalogu zniżek'. Zawsze służymy Ci poradą w tym temacie.

  • Na jakiej podstawie mam udzielić komuś rabatu?

    Rabat udzielany jest na podstawie karty rabatowej Funpass. Każdy posiadacz karty powinien okazać ją w obiekcie honorującym Funpass, aby otrzymać zniżkę.

  • Ilu osobom mam udzielić rabatu?

    Karta Funpass działa według koncepcji 1+3. W sumie cztery osoby mogą uzyskać rabat na produkty lub usługi w Twoim obiekcie.

  • Jestem zainteresowany. Jak szybko mogę stać się Partnerem w Programie Funpass?

    Pprzykładamy wielką wagę do współpracy z Partnerami dlatego też wszelkie procedury rejestracji w gronie Partnerów zostały skrócone do minimum. Wystarczy, że napiszesz do nas maila na adres sklep@parkmania.pl, a my się z Tobą skontaktujemy. Już w ciągu kilku dni będziesz mógł przyjmować w swoim obiekcie pierwszych posiadaczy karty Funpass. Zapraszamy do współpracy.