Przewodnik po parkach rozrywki

[WIDEO] Reklamy znane z telewizji z roller coasterami w tle, cz. 2

Tagi: Park Rozrywki, Roller Coaster, Six Flags, Carlsberg, Coca-cola, Wallibi, Reklamy Z Roller Coasterami

[WIDEO] Reklamy znane z telewizji z roller coasterami w tle, cz. 2

Historia reklam inspirowanych parkami rozrywki czy roller coasterami okazuje się być bardzo ciekawa. Pojawiają się one przy okazji promocji takich napojów jak Cola czy Carlsberg. Po reklamach z jedzeniem przyszedł czas na napoje. Prezentujemy Wam drugi zestaw reklam, które zwróciły naszą uwagę.
















1. Pepsi, 2001, „Alpengeist”, Busch Gardens Williamsburg

Podobnie jak w przypadku wcześniej prezentowanych reklam z jedzeniem, pojawia się odwrócony roller coaster – to chyba ulubiona kolejka producentów reklam do filmików promujących jedzenie lub picie.



2. Coca Cola & Six Flags, 2012 , Goliath, Six Flags Magic Mountain

Film typu „making-of”. Nie jest to typowa reklama, jednak na tyle nam się spodobała, że postanowiliśmy umieścić ją w zestawieniu. Oto żeby radiowa reklama parków sieci Six Flags była przekonująca, lektor musiał się poświęcić… Opłacało się, reklama zdobyła nagrodę Radio Mercury Award w kategorii Kreatywność.




3. Carlsberg – Premier League, 2013, Goliath, Walibi Holland

Rzesze kibiców, komentatorów sportowych, piłkarzy i nie tylko, na niekończącym się zielonym (jak Carlsberg) roller coasterze…

 



4. Tang, 2012, “Boomerang”?, Parque de la Costa w Tigre, Argentyna

I znów (najprawdopodobniej) wracamy w okolice Buenos Aires, tym razem dzieci łączą przyjemne z pożytecznym, tj. przejażdżkę i mieszanie napoju. Wspomniany już „Boomerang” zamienia się tu w „Shaker’a”.


Która z prezentowanych reklam jest Waszą ulubioną?
Autor: Natalia Tykocińska 

 
Dołożyliśmy wszelkich starań aby powyższe informacje były zgodne ze stanem faktycznym. Mimo to powyższe informacje i prezentowane dane mogą ulec zmianie, mogą być nieaktualne bądź niekompletne. Nie odpowiadamy za jakiekolwiek skutki wynikające z wykorzystania zawartych tu informacji. Przed wizytą w jakimkolwiek parku rozrywki należy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie internetowej danego parku bądź skontaktować się z nim bezpośrednio.