Bilety do parków rozrywki

Opinie klientów

Strona:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...

Szybka obsługa, serdecznie polecam!

  15 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Heide-Parku 1 dzień (Soltau, Niemcy)

Bilety do Zoo w Givskud oraz Legolandu bez zarzutów, polecam zakupy poprzez parkmania.pl

  15 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO, Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień

bilety okazały się nieaktywne pomimo tego że termin było dobry. Pracownik legolandu musiał interweniować i udzielił pomocy w dostaniu się do parku rozrywki. Ocena słaba, usługodawca nie zabezpieczył odpowiednio realizacji usługi

Komentarz Parkmania.pl:
Pani Agnieszko,
Jest nam niezmiernie przykro, że Pani bilety nie zadziałały przy wejściu do parku.
W tym przypadku nie mieliśmy jednak szansy wiedzieć, że bilety nie zadziałają bowiem błąd leżał po stronie parku.

Niestety otrzymaliśmy od Legolandu błędne kody kreskowe - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pani biletów. Przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym.

Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.

Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.

Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!

Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl

  15 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień

Polecam!!! Bilety na meila przyszły bardzo szybko!!! Już drugi raz korzystam z biletów do legolandu i nie ma żadnych problemow?

  16 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień

Szybko, sprawnie - 100 % zadowolenia. Bilety tego samego dnia co zamówienie, taniej niż bezpośrednio na stronie parku (5% rabatu) i bez stania w kolejce do kasy. Polecam!

  16 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 1 dzień

Bezproblemowa wymiana vouchera na bilet. Bez zbędnych formalności i stania w kasie. Polecam zakupy w parkmania.pl

  16 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO

Wszystko super. Szybko i sprawnie. Bilety po kilkunastu minutach na mailu. Polecam.

  17 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu - 1 dzień, 1 park

Polecam

  17 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień

Bilety bardzo szybko zostały przesłane na maila, niestety NIE DZIAŁAŁY. Przy wchodzeniu przez bramki pojawiał się komunikat "Check date". Na szczęście obsługa Legolandu wpuściła nas na podstawie daty na bilecie. Najedliśmy się jednak dużo strachu i straciliśmy czas.

Komentarz Parkmania.pl:
Pani Kingo,
cieszymy się, że zakup za naszym pośrednictwem spełnił Pani oczekiwania.
Jest nam niezmiernie przykro, że bilety nie zadziałały przy wejściu do parku.
Niestety stało się to z powodu błędnych kodów kreskowych, jakie otrzymaliśmy w tym sezonie od Legolandu - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pani biletów. Przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym. W tym przypadku nie mieliśmy więc szansy wiedzieć, że bilety nie zadziałają, bowiem błąd leżał po stronie parku.

Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.

Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.

Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!

Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl

  17 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień

Wszystko ok :) Polecam

  18 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu - 2 dni, 2 parki

bardzo szybka i bez problemowa sprzedaż

  18 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Heide-Parku 2 dni (Soltau, Niemcy)

Super!!! Wszystko działa;)

  18 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 2 dni

Super!

  19 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 1 dzień

Dzień dobry, był problem, kody kreskowe z biletów nie działały na bramkach wejściowych. Dopiero pracownik parku, któremu musiałem udostępnić telefon, wyjaśnił sytuację, zamienił Państwa bilety na zwykłe z kasy i poszło. Ale to trochę trwało. Może być jakiś błąd w systemie sprzedaży, choć nie twierdzę, że po Państwa stronie.

Komentarz Parkmania.pl:
Panie Tomaszu,
dziękujemy za opinię i przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym, że miał Pan kłopoty z wejściem do parku.

Rzeczywiście błąd był, w tym przypadku po stronie Legolandu i dotyczył błędnych kodów kreskowych, jakie otrzymaliśmy w tym sezonie od parku - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pana biletów.

Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.

Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.

Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!

Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl

  19 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień

Wszystko super polecam

  21 dni temu, dodane przez

Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu - 1 dzień, 1 park

Strona:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ...